Castelló acull el segon cicle de conferències històriques 'Escala al Mediterrani'

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat per segon any consecutiu el cicle de conferències històriques Escala al Mediterrani. “Una proposta que reforça l’aposta per acostar la mar i el coneixement de la història marítima a veïns i visitants”, segons ha destacat l’alcaldessa, Amparo Marco.
El cicle consta de dues jornades i es desenvolupa en l’edifici Morú del Grau. Arranca aquesta vesprada a les 19.00 hores amb la inauguració a càrrec de l’alcaldessa, Amparo Marco, a la qual seguiran dues conferències i col·loquis. A les 19.15 hores serà la de José Calvo, doctor en Història Moderna i escriptor, qui abordarà El Gran Capità i la política Mediterrània de Fernando el Catòlic; i a les 20.15 hores serà el torn de l’escriptor Jorge Molist, amb El primer imperi espanyol al Mediterrani.
Demà a partir de les 19.00 hores participarà Soledad Beltrán Boix, llicenciada en Filosofia i Lletres i escriptora, amb la conferència i col·loqui Castelló i el Mediterrani durant la Pesta Negra de 1348. I a les 20.00 hores prendrà la paraula José Luis Corral, catedràtic d’Història Medieval i escriptor, amb Entre Peníscola i Rodas. Templers i hospitalaris al Mediterrani.
No hi ha comentaris en este moment, vols escriure un?
Escriu el teu comentari