Benicàssim programa concerts, castells de focs artificials i discomóvil la nit de Sant Joan
Tota la programació d’activitats de la nit de Sant Joan 2023 en Benicàssim

La nit més màgica de l’any es viurà entre música, tradició i foc a Benicàssim. I és que l’Ajuntament ha anunciat que hi haurà una completa programació la nit de Sant Joan 2023 en quatre de les seues platges per a celebrar aquesta cita tan especial.
En concret, l’Ajuntament de Benicàssim ha programat activitats aquest divendres 23 de juny a la nit en quatre punts dels 7 quilòmetres de litoral de la ciutat, en concret a la platja del Torreón, Almadrava, Eurosol i Heliòpolis, cadascuna amb una proposta diferent.
En el cas de la platja de l’Almadrava, els veïns i veïnes celebraran Sant Joan de la mà de l’Orquestra Pompeia, enfront de Vila Ana, i amb el tradicional repartiment de coca de Sant Joan a partir de les 23.00 hores.
A la platja del Torreó, a partir de les 22.00 hores hi haurà eixida de dolçainers i tabaleters pel carrer Les Creus fins a l’Amfiteatre Pepe Falomir, on també hi haurà balls tradicionals a càrrec del Grup de Dansa el Cremaller. La nit es completarà amb el repartiment de coca i focs artificials a mitjanit.
Quant a la platja Heliòpolis, també hi haurà tret de pirotècnia a mitjanit i a partir de les 22.00 hores, enfront dels apartaments Platja Sol, hi haurà discomòbil i repartiment de coca. Finalment, a la platja Eurosol-Heliòpolis, al costat del restaurant Belimar, a partir de mitjanit també hi haurà coca i concert de Resilientes, segons ha assenyalat el consistori.
En aquest sentit, l’Ajuntament de Benicàssim ha demanat a la ciutadania “responsabilitat individual” i cura i respecte de les platges en aquesta nit tan assenyalada, en referència a les fogueres i a la neteja de l’entorn.
No hi ha comentaris en este moment, vols escriure un?
Escriu el teu comentari