El teatre infantil arriba a l’Espai de la Música de Benicàssim en el cap de setmana previ a Nadal
Teatre a Mà representarà ‘L’aneguet lleig’ dirigit a xiquets i xiquetes a partir de 3 anys
Arxiu

Benicàssim continua potenciant la cultura segura en els seus espais municipals i per al cap de setmana previ a Nadal serà el teatre el que acapare gran part de la programació. Després de la música barroca de l’Estança Harmònica i el flamenc nadalenc amb La Zambomba Flamenca de La Mar de Flamenca, el cicle Torna a l’Espai represa l’activitat el dissabte 19 de desembre a les 12.00 hores amb teatre i titelles per al públic infantil. Dirigit a xiquets i xiquetes a partir de 3 anys, la companyia Teatre a Mà representarà l’obra en valencià L’aneguet lleig. Juanma Picazo s’encarregarà de relatar als xicotets assistents les aventures d’un xicotet cigne a través d’un espectacle que tractarà conceptes com l’afany de superació, la igualtat o l’empatia. La història està basada en el clàssic d’H.C. Andersen.
Per al diumenge 20 estava prevista la representació de la comèdia de Miguel Mihura, Tres sombreros de copa, a càrrec de la companyia El Taronger, però es posposa per al següent diumenge, dia 27, a les 19.00 hores.
El cicle Torna a l’Espai també contempla una altra obra de teatre abans dels dies centrals de Nadal. En aquest cas, La Pinzón representarà el dimecres 23 a les 12.00 hores El cuento del ávaro, recomanada per a xiquets i xiquetes a partir de 4 anys. “Per a aquests dies previs a les dates centrals de les festes nadalenques hem volgut programar activitats culturals per als més xicotets”, ha indicat el regidor de Cultura, Javier Alonso qui recorda que l’accés a cadascun dels espectacles programats a l’Espai de la Música és lliure però es requereix entrada “que es pot aconseguir en el mateix Espai de la Música tres dies abans de cada actuació”. L’horari per a recollir les entrades serà de 17.00 a 20.00 hores “i cadascun dels assistents tindrà un seient assignat per a evitar aglomeracions en l’accés a la sala, la qual s’obrirà mitja hora abans de cada actuació”, ha afegit l’edil.
Quant a la programació en el Teatre Municipal, el cinema és el protagonista aquest cap de setmana amb la projecció d’Adam els dies 18, 19 i 20 a les 19.30 hores. Les entrades tenen un preu de 3 euros i es poden adquirir a través de la web de l’àrea de Cutura (www.benicassimcultura.es) o en les taquilles del Teatre a partir d’una hora abans de la projecció.
Finalment, la cultura també es traslladarà diumenge que ve, dia 20, a les 18.00 hores al poliesportiu municipal amb motiu del tradicional concert de Nadal de la Unió Musical Santa Cecilia de Benicàssim, un acte amb aforament limitat i en el qual enguany col·laboraran amb el Banc d’Aliments de Castelló qui recollirà aliments en l’entrada, abans del concert.
No hi ha comentaris en este moment, vols escriure un?
Escriu el teu comentari