"Juguem en família" una nova iniciativa del servei ADI i el Jardí Artístic de Borriana

El servei municipal ADI i el Jardí artístic de CMC la Mercè organitzen un nova activitat per a xiquets i xiquetes de 0 a 3 anys

"Juguem en família" una nova iniciativa del servei ADI i el Jardí Artístic de Borriana
12/02/2020 -

Una vegada més, el servei municipal ADI (Atenció al Desenvolupament Infantil) juntament amb el Jardí Artístic de Centre Municipal de Cultura la Mercè de Borriana, organitzen per al dilluns 22 de febrer a les 10.15h, una activitat de jocs compartits adreçada a pares, mares, xiquets i xiquetes de 0 a 3 anys.
L’activitat permetrà als xiquets, a les xiquetes i als adults gaudir de diferents propostes i recursos lúdics, compartint junts la combinació del joc amb l’aprenentatge.
Al llarg del matí, es treballaran tres tallers: el racó “Juguem a ser…”, el racó “Experimentem amb les mans” i el racó “En moviment”, en què els xiquets i les xiquetes realitzaran activitats de psicomotricitat, jocs simbòlics, comunicació i activitats sensorials.
El taller s’impartirà al Centre Municipal de les Arts (c/ Sant Pere Pasqual de Borriana) i les persones interessades poden inscriure’s en el servei municipal ADI al telèfon 964033208 de 9h a 14h de dilluns a divendres o fent la inscripció en el jardí Artístic del centre.

Més informació

0 comentaris

Encara no tenim comentaris!

No hi ha comentaris en este moment, vols escriure un?

Escriu el teu comentari

Escriu el teu comentari