L'Ajuntament de l'Alcora atén més de 6.000 telefonades des de l'inici de l'estat d'alarma

L’Ajuntament de l’Alcora ha atés més de 6.000 crides des que es va anunciar l’estat d’alarma. Aquestes trucades han sigut rebudes a través de la centraleta del consistori i la Policia Local.
Mitjançant aquests canals, els ciutadans estan en contacte amb l’administració municipal per a realitzar consultes i sol·licituds. A part, poden realitzar tràmits de manera telemàtica a través de la seu electrònica disponible en la web www.lalcora.es.
Així mateix, l’alcalde, Samuel Falomir, i la resta de regidors de l’equip de govern estan en contacte amb els veïns i veïnes des de l’inici de la crisi sanitària amb la finalitat d’informar i resoldre dubtes via telefònica, per videoconferència i a través de les xarxes socials.
Cal destacar que la major part de les consultes realitzades estan centrades en els efectes del coronavirus, l’atenció social, informació per a la realització de tràmits municipals i mesures d’altres administracions respecte a l’estat d’alarma.
“Un moment excepcional com el que estem vivint, en el qual hi ha tants canvis i incerteses, requereix l’esforç de tots perquè els veïns i veïnes puguen estar informats des del seu àmbit més pròxim”, ha manifestat a l’alcalde.
No hi ha comentaris en este moment, vols escriure un?
Escriu el teu comentari