L'escriptor Blue Jeans visitarà Onda per a signar els seus llibres i xarrar amb els fans

El fenomen de la literatura mil·lennal, Francisco de Paula, més conegut com Blue Jeans visitarà per primera vegada Onda per a parlar amb els fans i signar el seu últim llibre El puzle de cristal, la segona part de la trilogia La chica invisible.
La presentació d’aquest fenomen literari tindrà lloc el dissabte, 15 de febrer, a les 18 hores a la Casa de la Cultura de la ciutat. Es tracta d’una cita literària fora de la gira de signatures 2020, ja que en aqueixa data encara no haurà eixit a la llum la tercera i última part de la seua actual trilogia, La promesa de Julia.
El regidor de Joventut, Innovació i Biblioteques, Vicent Bou rebrà al famós escriptor, Blue Jeans en la sala d’actes de la Casa de la Cultura. Bou destaca que “treballem per a atraure la cultura literària de qualitat als joves ondenses”. A més, recalca que és una oportunitat única per a dinamitzar, més si cap les visites a la biblioteca municipal.
Cal destacar que Francisco de Paula, ha escrit nombroses obres d’èxit com una cosa tan senzilla, el club dels incompresos, cançons per a Paula, i la seua última obra mestra, la xica invisible.
“Una vegada més, hem complit el nostre compromís amb els joves d’Onda acostant literatura a la nostra ciutat. Aquesta xarrada s’emmarca dins de la campanya “Onda més que oci”, la qual pretén englobar jornades culturals que comptaran amb la presència de joves creadors, youtubers, escriptors i altres professions motivacionals”, conclou Bou.
Sorteig d’exemplars
El dia de la xarrada es realitzarà un sorteig d’exemplars entre els assistents a la presentació. Després d’aquesta, l’autor signarà els llibres als seus fans ondenses.
No hi ha comentaris en este moment, vols escriure un?
Escriu el teu comentari