Onda dona a conéixer el projecte europeu d'ampliació de l'Avinguda Montanejos amb una partida de pilota valenciana
Baila: “Europa juga un paper determinant en el desenvolupament d’Onda com a ciutat sostenible, intel·ligent i eficient”

L’Avinguda Montanejos d’Onda s’ha convertit aquest matí en un improvisat trinquet de pilota valenciana per a albergar dos partits amistosos entre membres del Club de Pilota Valenciana d’Onda. Aquesta original acció respon a la voluntat de l’Ajuntament per a donar a conéixer el projecte d’ampliació del vial, cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea.
Gràcies a aquesta actuació l’Avinguda Montanejos compta ara amb doble sentit de trànsit i un carril bici paral·lel. La inversió total ha sigut de 630.000 euros i l’obra compleix amb l’objectiu marcat per la Unió Europea de contribuir a una economia més neta i sostenible.
El govern municipal, al costat de la Unió Europea, continua duent a terme projectes encaminats a construir una ciutat més integradora i sostenible que puga fer front al canvi climàtic, a la dependència energètica i a reduir la pobresa i exclusió social.
La regidora delegada dels fons europeus, Maria Baila, ha sigut l’encarregada d’inaugurar la partida i ha destacat que “Europa juga un paper determinant en el desenvolupament d’Onda com a ciutat sostenible, intel·ligent i eficient”.
L’exhibició, en la modalitat de Galotxa i Raspall, ha sigut a càrrec dels integrants del club de Pilota Valenciana d’Onda. S’han disputat dos partits simultanis dins de l’avinguda Montanejos, un entre joves i un altre entre adults.
Onda Smart City
En paral·lel, aquesta mateixa setmana l’Ajuntament va celebrar, en el Museu del Taulell Manolo Safont, una jornada per a presentar el seu projecte de Smart City que li ha valgut per a consolidar-se com a referent nacional d’innovació pública, ja que va ser premiat per l’Associació nacional d’empreses tecnològiques (Aslan).
No hi ha comentaris en este moment, vols escriure un?
Escriu el teu comentari