Declarat un incendi forestal a Catí
Un llamp provocat per l’episodi de tempestes que afecta l’interior de Castelló és el causant del foc

Emergències de la Generalitat Valenciana ha informat d’un incendi forestal que crema una zona del terme municipal de Catí. Segons la sala del 112 el foc s’ha produït per la caiguda d’un llampec en la Bassa de Les Ortigues.
Per a tractar de controlar el foc s’han mobilitzat un total de dues unitats dels bombers forestals de la Generalitat, una autobomba, voluntaris de l’Alt Maestrat, un helicòpter i una unitat de prevenció d’incendis de la Conselleria Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica.
Les tempestes que afecten la zona de l’interior de la província de Castelló ha sigut la causa d’aquest incendi. De fet, l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha decretat l’alerta groga per forts ruixats en la zona fins a les 19.00 hores. Les altes temperatures registrades durant la jornada d’aquest divendres i l’entrada de vent de ponent poden suposar un impediment per a tractar de controlar aquest foc.
No hi ha comentaris en este moment, vols escriure un?
Escriu el teu comentari