Onda

Onda desvela els seus concerts de la Fira 2025

La programació musical comptarà amb artistes com Amaral, Antonio Orozco, Figa Flawas i David Otero

1 minut

Concert en la Fira d'Onda

La Fira d'Onda 2025 sonarà a indie, a pop i a música urbana. I és que l'Ajuntament ja ha desvelat tots els concerts que podran disfrutar-se del 17 al 26 d'octubre, durant la programació festiva, amb grans artistes que triomfen en el panorama nacional musical, com Amaral, Antonio Orozco, Figa Flawas i David Otero junt amb la SAMVO, així com dos grans orquestres. 

La programació musical arrancarà el dissabte 18 d'octubre amb el concert gratuït del grup Figa Flawas en el Recinte Multiusos, amb entrada lliure fins a completar aforament. El grup revelació del pop urbà presentarà els seus temes més virals com La Marina Sta Morena o Solucions i no problemes, dins de la seua gira per ciutats de tota Espanya.

El diumenge 19, el Teatre Mònaco acollirà una proposta molt especial: el concert de David Otero, autor de grans èxits de la música pop en espanyol, acompanyat per l'orquestra de la SAMVO (Societat Artístico-Musical Vila d’Onda). Les persones interessades a disfrutar del concert podran consultar més informació en els canals oficials de la SAMVO.

El dimarts 21, en el tradicional Sopar de Fira, l'orquestra Cinema serà l'encarregada d'animar la nit en la plaça Miralpeix. Després de l'èxit de l'orquestra Panorama l'any passat, l'Ajuntament ha decidit tornar a apostar per una orquestra monumental d'estes característiques, amb una posada en escena espectacular pensada per a tots els públics. 

Per la seua part, l'esperada nit de disfresses, el dijous 23, estarà protagonitzada per la popular orquestra Mònaco en el Recinte Multiusos, un dels espectacles més multitudinaris i acoloris de la Fira.

Els dies grans de la Fira estaran marcats per dos concerts únics en el Recinte Multiusos. El divendres 24 d'octubre, Antonio Orozco celebrarà els seus 25 anys de carrera amb La Gira de Mi Vida, un espectacle on combinarà els temes del seu nou àlbum, De tiempo y oro, amb els grans èxits que l'han convertit en un dels artistes més volguts del país. Amb més de 1,5 milions de discos venuts i múltiples discos de platí, el seu directe promet una nit inoblidable.

El dissabte 25, arribarà el torn d'Amaral, que aterra en Onda amb el seu Dolce Vita Tour, presentant el seu novè àlbum d'estudi. Eva Amaral i Juan Aguirre oferiran un repertori que barreja els nous temes amb himnes generacionals com Sin ti no soy nada o Moriría por vos, en un espectacle pensat per a emocionar.

Entrades

Les entrades per als concerts d'Amaral i Antonio Orozco ja estan a la venda en la plataforma www.entradascastellon.com, amb un preu general de 25 euros + gastos de gestió. Els onders empadronats podran adquirir les seues entrades a partir de setembre a un preu simbòlic de 5 euros.

El regidor de Festes i Tradicions, Sergio Puig, ha subratllat: “Seguim construint una Fira per a tots, amb concerts de primer nivell que omplin de vida i música cada racó d'Onda. Esta programació musical reflectix la nostra aposta per una cultura viva, diversa i oberta a totes les edats”.

Per a més informació sobre la programació de la Fira d’Onda 2025, els interessats poden consultar la web oficial fira.onda.es.