cultura

Cazorla i el Vila-real es donen cita en À Punt

1 minut

Cazorla vestint les camisetes de Villarreal i Oviedo

Continua l'aposta d'À Punt pel futbol de pretemporada. A l'oferta d'este estiu se suma un atractiu compromís per al conjunt groguet. Es tracta del triangular que l'Oviedo, el Gènova i el Vila-real disputaran en el Carlos Tartiere el dijous 31 de juliol a partir de les 19:00 h. La cita permetrà veure l'evolució en la preparació d'una temporada il·lusionant per al submarí, que este any torna a competir en la màxima competició continental, la Lliga de Campions.

El primer dels duels enfrontarà als de Marcelino contra el Gènova CFC, equip històric del Calcio amb un palmarés gens menyspreable. En el segon, l'Oviedo agafarà el relleu del submarí per a mesurar les forces contra els italians. En el tercer i definitiu, es veuran les cares el Vila-real CF i el conjunt carbayón.

Este últim duel servirà com a assaig del primer partit de la Lliga que, curiosament, enfrontarà als dos equips, però en l'estadi de la Ceràmica. Suposarà, a més, la possibilitat d'assistir al reencontre de Santi Cazorla amb el seu exequip i, especialment, amb Marcelino amb qui manté una estreta relació des que els dos asturians coincidiren en el Recreativo onubense en la temporada 2006-07.

L'Oviedo és tot un clàssic del futbol espanyol que este any ha tornat a l'elit 24 anys després. Amb 40 anys ja complits, Cazorla ha prorrogat el seu compromís amb els asturians per una temporada més.

El triangular, emmarcat dins dels actes de celebració del centenari del conjunt asturià, servirà per a retre homenatge a Carlos Tartiere en el 75é aniversari de la seua mort i també a Santi Cazorla, capità i llegenda viva de l'Oviedo i dels groguets.

Vila-real - Aston Villa, també per À Punt

No serà l'únic retrobament emotiu amb les càmeres d'À Punt com a testimoni. També està prevista la retransmissió per la radiotelevisió autonòmica del Trofeu de la Ceràmica entre el Vila-real CF i l'Aston Villa. Es tracta d'un duel que ha alçat molta expectació, ja que suposarà la tornada d'Unai Emery i Pau Torres. Serà el diumenge 10 d'agost a partir de les 21:00 h, just una setmana abans de l'inici de Lliga.