Castelló prepara la marxa solidària de Le Cadó amb 4.400 inscrits i un objectiu de 5.000

La XII edició de "Un Passeig per la Vida" se celebrarà el 18 d'octubre i destinarà íntegrament la recaptació de les inscripcions a quatre projectes d'investigació sobre càncer de mama.

Guardar

Presentació de la marxa solidària «Un Paseo por la Vida»
Presentació de la marxa solidària «Un Paseo por la Vida»
Afegeix CastellóExtra.com com a font preferida de Google de forma gratuïta. Mantén-te informat amb les últimes notícies d'actualitat.
Activar ara

Castelló tornarà a caminar per la investigació del càncer de mama diumenge que ve 18 d'octubre amb una nova edició de la marxa solidària «Un Paseo por la Vida». La iniciativa, organitzada per la Fundació Le Cadó, ja compta amb 4.400 persones inscrites i es marca com a objectiu aconseguir els 5.000 participants.

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha animat a la ciutadania a sumar-se a esta convocatòria per a contribuir al finançament de nous projectes científics. «Anime a la ciutadania a sumar-se a esta marxa per a continuar impulsant la investigació del càncer de mama. Ja hi ha 4.400 persones inscrites i esperem aconseguir les 5.000. Cada participació suposa una aportació perquè els equips investigadors puguen continuar el seu treball», ha assenyalat.

Carrasco ha rebut este matí la samarreta dissenyada per a esta edició per Lola Casademunt, en una trobada en el qual també han participat la regidora de Benestar Social, Clara Adsuara; la vicepresidenta de la fundació, Susana Pérez, i el secretari de l'entitat, Jordi Font de Mora. Durant la reunió, l'alcaldessa ha destacat la labor de la Fundació Le Cadó en la recaptació de fons i el suport continuat a la investigació del càncer de mama.

Recorregut i preu de la inscripció

La XII edició d'«Un Paseo por la Vida» arrancarà a les 10.30 hores al parc Rafalafena i finalitzarà al parc Ribalta. Durant la jornada hi haurà animació per a acompanyar a les persones participants, mentre que la inscripció tindrà un cost de 10 euros.

Una de les novetats d'enguany és que l'Ajuntament de Castelló i les empreses i institucions col·laboradores assumiran tots els gastos logístics necessaris per a organitzar la marxa. D'esta manera, tots els diners recaptats amb les inscripcions es destinarà íntegrament als projectes d'investigació sostinguts per la fundació.

60.000 euros per a quatre projectes científics

La jornada conclourà al parc Ribalta amb el lliurament de 60.000 euros destinats a la investigació del càncer de mama. La quantitat es distribuirà a parts iguals entre quatre projectes: INCLIVA, CAFO-UJI, EMBARCAM de GEICAM i IRB Barcelona.

Cada un d'ells rebrà 15.000 euros per a continuar amb el seu treball d'investigació, gràcies a la recaptació d'esta iniciativa solidària.