El Grau acollirà el 17 d'octubre una nova edició de Survival Zombie Halloween per a joves de 12 a 30 anys

L'activitat, gratuïta i amb un aforament de 400 persones, es desenvoluparà entre les 22:00 i les 04:00 i exigirà inscripció prèvia a través de la web survivalzombie.es.

Guardar

Presentació d'una nova edició de Survival Zombi Halloween
Presentació d'una nova edició de Survival Zombi Halloween
Afegeix CastellóExtra.com com a font preferida de Google de forma gratuïta. Mantén-te informat amb les últimes notícies d'actualitat.
Activar ara

Castelló tornarà a acollir el pròxim dissabte 17 d'octubre una nova edició de Survival Zombie Halloween, una activitat dirigida a joves d'entre 12 i 30 anys que es desenrotllarà al Grau i que comptarà amb un aforament màxim de 400 participants. La regidora de Joventut, Ester Giner, ha presentat la proposta este 13 d'octubre de 2026 i ha destacat que serà gratuïta.

El Casal Jove del Grau, punt de partida

Segons ha explicat Giner, el Casal Jove del Grau serà el centre neuràlgic i el punt de recepció dels participants. Allí es realitzarà el repartiment d'acreditacions, mapes i materials didàctics. Per a retirar el passe, serà imprescindible mostrar el DNI o un certificat d'empadronament vigent.

La regidora ha assenyalat a més que els menors de 12 a 14 anys podran participar acompanyats per una persona adulta. Les inscripcions gratuïtes continuen obertes en la web www.survivalzombie.es.

Una activitat nocturna de sis hores

L'esdeveniment es prolongarà de 22:00 a 04:00, en una dinàmica de joc que els participants començaran com a "supervivents" i hauran de resistir tota la nit mentre recorren places, carrers i racons del Grau buscant pistes i resolent enigmes. L'organització ha explicat que la trama arrancarà amb un missatge de ràdio emés des del propi Grau per la misteriosa "Organización Pandora".

Durant l'activitat, els jugadors comptaran amb ajuda de militars i agents secrets, mentres eviten ser tocats pels actors que interpreten els zombis. Giner ha descrit la proposta com una experiència d'oci alternatiu que busca fomentar el treball en equip i l'enginy.

Prohibit l'alcohol i amb precaucions de seguretat

Des de l'organització, Luis Eduardo González, en representació d'Acero Producciones, ha recordat que l'esdeveniment porta 15 anys celebrant-se per tot el país i que suma més de 600 edicions. També ha indicat que l'any passat participaren més de 400 persones i que per a esta edició ja van 300 inscrits.

González ha insistit que es tracta d'una activitat d'oci saludable i ha subratllat que l'alcohol està totalment prohibit. "Qualsevol persona que estiga en males condicions, haja begut, que haja pres o estiga prenent, està automàticament fora del joc", ha afirmat. A més, ha demanat prudència perquè, segons ha explicat, en el desenrotllament de l'activitat "les normes que regixen en la vida real, regixen en el joc", per la qual cosa existixen passos de zebra, cotxes, fanals i vorades.