Afegeix CastellóExtra.com com a font preferida de Google de forma gratuïta.
Mantén-te informat amb les últimes notícies d'actualitat.
Activar ara
Cavalcada de Reis de Castelló: recorregut
Després d'aquesta primera trobada, a les 18.00 hores es donarà inici al recorregut de la Cavalcada de Reis de Castelló de 2022, que serà més llarg i transcorrerà per carrers més amplis a les habituals per a reforçar la seguretat. En aquest sentit, la comitiva eixirà des del carrer Governador a l'altura de la plaça Cardona Vives i recorrerà l'avinguda Casalduch, per a passar després per l'avinguda Chatellerault i acabar a l'esplanada del Palau de la Festa.En aquest punt, al voltant de les 19.30 hores, l'alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, els entregarà la clau de la ciutat i, darrere l'altre breu parlament que també es farà en llengua de signes (com el del Grau), la pirotècnia acomiadarà la cavalcada i els permetrà començar el seu recorregut per les cases de totes les famílies castellonenques en la Nit de Reis.Mesures de seguretat
Encara que s'espera mantenir intacta la màgia d'aquesta cita, la pandèmia del coronavirus torna a marcar l'organització de la Cavalcada de Reis amb estrictes mesures de seguretat. "Des del Patronat Municipal de Festes instem a complir les mesures de seguretat davant la COVID, a evitar aglomeracions, mantenir les distàncies i usar la mascareta. Fa mesos que treballem en el dispositiu de seguretat anticovid, de la mà de Salut Pública, i cal continuar incidint en la protecció i la prevenció", ha explicat el regidor de Festes, Omar Braina.
A més de discórrer per un recorregut alternatiu amb carrers més amplis, haurà tanques en alguns trams per a evitar concentracions de persones en determinats punts de la ruta. En aquest sentit, el consistori ha ressaltat que, al matí, els Reis Mags passaran pels barris i grups perifèrics de la ciutat en els seus cotxes per a diversificar els espais on veure'ls.Per això, s'ha demanat a la ciutadania no acostar-se a vehicles ni als grups d'animació, que no interactuaran amb el públic. Tampoc es llançaran caramels des de les carrosses per a garantir la distància de seguretat.