Almassora comença la Setmana Santa amb el Mercat Espai Gastronòmic

Guardar

Espai Gastronòmic d'Almassora
Espai Gastronòmic d'Almassora

Almassora comença la seua Setmana Santa amb l'obertura del Mercat Espai Gastronòmic en el seu emblemàtic Mercat Municipal, oferint de Dijous Sant a Dissabte Sant una àmplia i variada oferta culinària. La regidora de Comerç i Promoció Econòmica, Silvana Rovira, ha sigut l'encarregada de presentar esta nova proposta que té com a objectiu donar visibilitat als establiments hostalers de la localitat i donar suport al sector.

Així, els huit bars i restaurants que participen en la Ruta de la Tapa, que arranca este mateix dijous 3 d'abril i conclourà el diumenge 13, tindran els seus respectius llocs oberts en el Mercat, oferint una rica i variada carta als assistents. A més, s'habilitaren taules i cadires en el centre del recinte, on poder degustar els diferents propals gastronòmiques.

El Jueves i Divendres Sant l'horari serà de 19.00 a 23.00 hores, mentre que el dissabte els llocs obriran de 18.00 a 23.00 hores. Rovira ha assenyalat que per a amenitzar el Mercat Espai Gastronòmic hi haurà música en directe i algunes sorpreses més.

“La nostra Setmana Santa està declarada festa d'interés turístic provincial i són molts els almassorins i visitants que participen dels diferents actes programats, com la multitudinària 'Rompida de l'Hora', per tant, hem volgut oferir esta alternativa per a poder prendre alguna cosa o sopar”, ha explicat la regidora de Comerç i Promoció Econòmica.

Dinamitzar el Mercat Municipal

D'igual mode, Rovira ha destacat que s'ha convidat les diferents parades a poder obrir i donar servici durant estos dies del Mercat Espai Gastronòmic, “perquè l'objectiu és dinamitzar el nostre mercat i potenciar-lo”.

“Hem optat per produir el mobiliari del Mercat Gastronòmic amb material de niu d'abella, ja que és una opció sostenible i innovadora. Este material lleuger, però resistent, està fabricat a partir de materials reciclats, reduint així l'impacte ambiental i fomentant l'economia circular”, ha detallat Rovira.

Els locals participants són La Tasqueta del Mercat, Duo Gastro Bar, Xe que bó!, Casa María, Casa Elena, Bar Miami, Kebab Manhatan i Restaurant El Cérvol.

Destacats