El Centre Municipal de les Arts ha programat classes magistrals i tallers entre el 28 d'octubre i el 14 de novembre

El calendari inclou actuacions i sessions amb Idoya Rossi, Hula Cerámica, La Venidera i Belén Maya, amb places gratuïtes per a l'alumnat del centre i classes obertes al públic extern per 9,60 euros.

Guardar

Centre Municipal de les Arts
Centre Municipal de les Arts
Afegeix CastellóExtra.com com a font preferida de Google de forma gratuïta. Mantén-te informat amb les últimes notícies d'actualitat.
Activar ara

El Centre Municipal de les Arts ha organitzat per a les pròximes setmanes un calendari d'activitats especials amb classes magistrals i tallers especialitzats, amb l'objectiu de complementar la formació habitual de l'alumnat i acostar-lo a professionals de distintes disciplines artístiques.

Obertura amb ballet i bijuteria ceràmica

La programació començarà el 28 d'octubre amb una classe magistral de ballet impartida per Idoya Rossi, amb la qual el centre commemorarà el Dia Mundial del Ballet. La sessió estarà dirigida a l'alumnat de Formació Elemental de l'àrea de Dansa.

El 31 d'octubre, Hula Cerámica impartirà un taller de bijuteria ceràmica dirigit específicament a esta disciplina del centre. Durant l'activitat, els participants podran experimentar amb les possibilitats plàstiques de la ceràmica i explorar noves aplicacions del material mitjançant la creació de peces de bijuteria.

La Venidera i Belén Maya, en novembre

El 7 de novembre, el centre rebrà a La Venidera, companyia dirigida pels ballarins i coreògrafs Albert Hernández i Irene Tena, que han desenvolupat part de la seua trajectòria professional en el Ballet Nacional d'Espanya. La proposta busca ampliar els límits de la dansa espanyola i el flamenc amb una mirada contemporània i generacional.

La jornada amb La Venidera comptarà amb dos sessions formatives: de 10.00 a 11.30 hores, un taller coreogràfic centrat en l'exploració del moviment i els processos de creació; i, d'11.30 a 13.00 hores, una classe de flamenc.

La Venidera arriba també amb els Premis Max de les Arts Escèniques de 2026, en els quals el seu espectacle No obtingué tres guardons: millor espectacle de dansa, millor coreografia —per a Irene Tena i Albert Hernández— i millor intèrpret femenina de dansa —per a Irene Tena.

El calendari es tancarà el 14 de novembre amb dos classes magistrals a càrrec de Belén Maya, organitzades amb motiu del Dia Internacional del Flamenc. La balladora impartirà una sessió de 10.00 a 11.30 hores dedicada a la bata de cua i una altra d'11.30 a 13.00 hores, una classe de flamenc.

Inscripció i preus

Les classes magistrals de La Venidera i Belén Maya seran gratuïtes per a l'alumnat del Centre Municipal de les Arts. El centre també obri la participació a persones no matriculades, que podran inscriure's per 9,60 euros per classe.

Les inscripcions hauran de sol·licitar-se mitjançant el correu electrònic info@cmeviciana.es, indicant la classe o les classes en les quals es desitja participar. El centre assenyala que les places són limitades.