Este dijous s’ha inaugurat la Clínica Dental Azahar a Vinaròs, el nou projecte del jove odontòleg Pablo Llorca, que amb només 26 anys ja dirigix tres centres en actiu. Esta nova clínica aposta per una odontologia avançada, pròxima i basada en la prevenció, amb un enfocament centrat en el pacient i tecnologia d’última generació. Les agendes ja estan obertes per a començar a atendre a partir del dilluns 21 de juliol.
Situada al carrer Tres Reis, 22, la clínica naix amb la voluntat de convertir-se en un referent en salut bucodental a la comarca, combinant equipament punter, un equip humà compromés i un tracte honest i personalitzat.
Més d’un centenar de persones —entre pacients, veïnat, professionals sanitaris i autoritats locals— van assistir a la inauguració, que va incloure visites guiades, entrevistes amb mitjans i activitats per a tota la família, com un espectacle de màgia per als més menuts. Un ambient festiu que reflectix la filosofia de calidesa i proximitat que definix la xarxa de clíniques del Dr. Llorca.
“La Clínica Dental Azahar representa un nou pas en el nostre projecte d’acostar una odontologia moderna i honesta a les persones. El nostre objectiu no és només tractar boques, sinó cuidar somriures des de la confiança i la prevenció”, va expressar el Dr. Llorca durant la seua intervenció.
Amb esta nova obertura, la xarxa liderada pel Dr. Pablo Llorca es consolida com una de les propostes més joves i dinàmiques del sector dental al territori, amb presència a tres ciutats clau: Tortosa, Amposta i ara també Vinaròs.