Afegeix CastellóExtra.com com a font preferida de Google de forma gratuïta.
Mantén-te informat amb les últimes notícies d'actualitat.
Activar ara
Ahir es van traslladar unes grans màquines d'acovardisca d'aigües a la disposició de l'Ajuntament de Benicàssim, així com les brigades de mitigació, que reforçaran als mitjans propis de la localitat en les tasques de neteja. "Hem posat també a la disposició de l'alcaldessa, Susana Marqués, les màquines necessàries. Veiem que, afortunadament, el passeig marítim està bé", ha assegurat Martí, qui ha recordat que "estem a la fi d'agost i encara queda setembre", per la qual cosa treballaran juntament amb la Generalitat per a deixar les platges llestes per als estiuejants"."Hem d'enviar un missatge molt positiu a tota la gent que esperava vindre a Benicàssim aquest mes de setembre, ja que treballarem ràpid perquè la normalitat torne ja. Hi ha zones més afectades però en altres zones de la platja ja s'està banyant la gent, per això, intentarem que Benicàssim tinga un final de temporada a l'altura que es mereix", ha conclòs el president de la Diputació.Per part seua, la directora territorial de presidència del govern valencià a la província de Castelló, Eva Redondo, qui també ha visitat la localitat de Benicàssim, ha mostrat el suport de la Generalitat a l'Ajuntament benicassut, a l'alcaldessa, a la corporació municipal i veïns i veïnes "que s'han vist afectats per aquest aiguat"."És una cosa que ningú es podia esperar, i agraïm que no hi han hagut danys personals. Ara l'important és la col·laboració entre administracions, ahir els mitjans de la Generalitat ja van estar coordinats amb els de la Diputació, en les labors de neteja, en els salvaments, i en els acovardisques", ha expressat Redondo.La directora territorial també ha recalcat que es continuarà dotant a Benicàssim dels mitjans necessaris perquè "el més important és tornar a la normalitat al més prompte possible, recuperar com més prompte millor les platges benicassudes i que la gent puga continuar gaudint d'aquesta localitat turística fins que acabe de la temporada, ja que encara falta un mes i mig de temporada turística i és important que entre tots treballem per a recuperar aquesta normalitat al més prompte possible", ha conclòs.Per part seua, el Consorci Provincial de Bombers ha informat en el seu compte de Twitter que ja s'han finalitzat la totalitat de serveis d'acovardisca sol·licitats. Finalment, s'han atés 66 serveis dels quals quatre van ser rescats i la resta acovardisques, principalment en garatges i soterranis.