La Generalitat Valenciana reforçarà el servici nocturn del TRAM entre el Grau i la Universitat Jaume I a petició de l'Ajuntament de Castelló amb motiu de les festes de Sant Pere, que se celebraran al Grau des d'este dissabte fins al diumenge 5 de juliol.
El dispositiu especial començarà esta nit i es mantindrà durant tots els dies de les festes per a facilitar els desplaçaments en transport públic i reduir l'ús del vehicle privat, segons ha indicat el consistori.
Horaris especials
Durant el període festiu, els servicis especials circularan cada 30 minuts a partir de les 22.00 hores. En les nits de major afluència, l'ampliació es prolongarà fins a les 6.00 hores en sentit Grau-UJI i fins a les 5.30 hores en sentit UJI-Grau.
El servici ordinari del TRAM funcionarà cada dia entre les 7.00 i les 22.00 hores, amb una freqüència de 12 minuts. A partir de les 22.00 hores s'activaran els servicis especials, els horaris dels quals variaran segons el dia i el sentit del trajecte.
Divendres 26 i dissabte 27 de juny
En sentit Grau-UJI, el servici funcionarà de 22.00 a 3.00 hores amb una freqüència de 30 minuts i de 3.00 a 6.00 hores amb una freqüència de 60 minuts. En sentit UJI-Grau, els vehicles circularan de 22.00 a 2.30 hores cada 30 minuts i de 2.30 a 5.30 hores cada 60 minuts.
Del diumenge 28 de juny al dijous 2 de juliol
En sentit Grau-UJI, el servici especial estarà operatiu de 22.00 a 2.00 hores, amb una freqüència de 30 minuts. En sentit UJI-Grau, funcionarà de 22.00 a 1.30 hores, també amb una freqüència de 30 minuts.
Divendres 3 i dissabte 4 de juliol
En sentit Grau-UJI, el servici funcionarà de 22.00 a 3.00 hores amb una freqüència de 30 minuts i de 3.00 a 6.00 hores amb una freqüència de 60 minuts. En sentit UJI-Grau, circularà de 22.00 a 2.30 hores cada 30 minuts i de 2.30 a 5.30 hores cada 60 minuts.
Diumenge 5 de juliol
En sentit Grau-UJI, el servici funcionarà de 22.00 a 00.00 hores, amb una freqüència de 30 minuts. En sentit UJI-Grau, estarà operatiu de 22.00 a 23.30 hores, també amb una freqüència de 30 minuts.
El regidor de Mobilitat, Gonzalo Romero, ha assenyalat que l'ampliació del TRAM permetrà oferir una alternativa de transport públic més àmplia durant les festes de Sant Pere i atendre l'augment d'usuaris previst en eixos dies.